Virzīšana sociālajos tīklos
Priekškam ir vajadzīga facebook lapa?
Facebook – uz doto brīdi ir populārākais sociālais tīkls, kurai ir vairāk kā miljards lietotāju.Uz šo dienu Latvijā ir aptuveni 600 tūkstoši lietotāju.
Facebook – tas ir ne tikai sociālais tīkls, tas ir biznesa tīkls, kur kompānijas veiksmīgi reklamē savus produktus un piedāvājumus, izmantojot tam bezmaksas vai mazbudžeta instrumentus.
Facebook – ir izcils mārketinga instruments, kurš veicina produktu un pakalpojumu popularizēšanu merķa auditorijas vidū. Vajag tikai uztaisīt personīgo lapu, un piepildīt to ar interesantu saturu.
Facebookā ir iespējams izveidot biznesa lapas. Tā ir iespēja kura ir bezmaksas visiem lietotājiem: populāriem cilvēkiem, lielām korporācijām, mazām firmām un arī vienkarši portāliem. Vienīgais uz ko akcentē uzmanību noteikumos- tikai oficiālais organizācijas, kompānijas, populārās personas vai muzikālās grupas pārstāvim ir tiesības izveidot grupu vai lapu.
Jūsu lapa Facebooka- ir pielikums Jūsu web lapai, kura dod Jums unikālās iespējas un bezmaksas instrumentus Jūsu biznesa attīstībai un veicināšanai.
Nav jāmaksā par hostingu, nevajag uzņemt programmētājus lai veiktu izmaiņas programmas produktā, Facebook pats visu laiku atjauno savus produktus, ērts un saprotams administratīvās konsoles interfeiss, bezmaksas un operatīvā ziņu nosūtīšana starp jūsu lapas lietotājiem- tas ir priekšrocības, kuras šodien piedāvā Facebook.
Ko mūsdienu pircējs (sociālā tīkla lietotājs) grib?
Līdztekus saziņai ar draugiem, lietotāji arvien biežāk vēršas pie interneta, lai iegūtu informāciju par uzņēmumiem, produktiem, pakalpojumiem, atsauksmēm, atlaidēm un tā tālāk.
Ja meklējot informāciju par jūsu uzņēmumu lietotājs neko neatradīs, ir iespējams, ka viņš izmantos pakalpojumus, kas piedāvā jūsu konkurents, kuram ir mājas lapa un kurš ir reģistrēts sociālajos tīklos.
Un tas, ka jums ir vairāk iespēju un zemākas cenas, vairs nebūs svarīgi. Pat tas, ka jūs piedāvājat vislabākos pakalpojumus, vairs nebūs vertīgs, tāpēc ka potenciālais pircējs nezinās ko jūs varētu viņam piedāvāt. Tā kā viņam nebūs ar ko salīdzināt, jūsu konkurents lēmumu brīdī izskatīsies viņam kā labākais.
Jo vairāk informācijas par uzņēmumu (zīmolu) būs jūsu klientam, jo augstāks būs jūsu uzticību līmenis. Kā rezultāts – vairāk pārdošanu.
Galvenie sociālo tīklu marketinga virzieni
– zīmola popularizēšana
– klientu atbalsts
Kā sasniegt ideālas auditorijas lojalitāti sociālajos tīklos?
Lojalitāte veidojas balstoties uz fakta, ka lietotāji uztver sociālos tīklus kā neformālās komunikācijas kanālu; vietu, kur cilvēki sazinās ar draugiem un paziņām, dalās ar ziņām un viedokļiem. Tādējādi, zīmoli vai uzņēmumi, kas sazinās ar auditoriju sociālajos tīklos ir tiem tuvāki, palīdz (piemēram, atbild uz jautājumiem), kļūst par interesantu sarunbiedru (publicē izklaidējošu un interesantu kontentu).
Tieša popularizēšana sociālajos tīklos neveicina pārdošanas apjoma palielināšanu.
Faktiski, notiek šādi. Uzņēmums vai zīmols, izmantojot sociālo tīklu, iesaistās klienta zonā (sociālie tīkli sākotnēji bija paredzēti cilvēkiem, nevis uzņēmumu reklāmai) pievērš uzmanību un iegūst potenciālo pircēju uzticību. Kad pienāks laiks, lai kaut ko iegādāties, potenciālais klients ar lielāku varbūtību izvēlēsies uzņēmumu, ar kuru viņš draudzējas “labāk”, un kam, šī iemesla dēļ, ir vairāk uzticības. Atslēgas vārds šeit – UZTICĪBA!
Sociālajos tīklos mēs nepārdodam, bet palielinām uzticību un informētību
Mūsu piedāvājumi
– Facebook biznesa lapu izveidošana un noformēšana – 50 eiro
– Popularizēšanas stratēģijas izstrāde – sākot no 30 eiro
– Publikāciju noformēšana un izvietošana – sākot no 10 eiro
– Fanu kontenta izveidošana un izvietošana – sākot no 15 eiro
Pakete |
«Simple »120 eur |
«Standard»210 eur |
«Premium»300 eur |
Virzīšanas stratēģijas izstrāde | + | + | + |
Konkurentu uzraudzība un lapas statistikas analīze | + | + | + |
Publikāciju noformēšana un izvietošana publikācijas | 1 reizi nedēļā (4 publikācijas mēnesī) | 3 reizi nedēļā (4 publikācijas mēnesī) | 3 reizi nedēļā (4 publikācijas mēnesī) |
BTL pasākumu organizēšana | + | + | + |
Kopiraitings, fanu kontenta izveide
|
+ | + | + |
Tulkošanas pakalpojumi (RU, LV, ENG)
|
+ | + | + |
Facebook reklāmas virzīšanas administrēšana* | + | + | + |
Minimālais termiņš | 6 mēneši | 3 mēneši | 3 mēneši |
Facebook reklāmas kupons | – | 20 eur | 30 eur |
*Cenā nav iekļauta reklāmas virzīšanas izmaksas. Facebook reklāmas budžets tiek saskaņots ar klientu.
*Papildus pakalpojumi
Facebook biznesa lapas izveide un noformēšana – 50 EUR (-50% izvēloties jebkuru paketi)
Cenas tiek norādītas bez PVN.